...jest pusty
Wydanie 2008
stron 136
format 20,4 x 29,6 cm
oprawa twarda
Książka ta nie jest hymnem pochwalnym na cześć bohaterstwa wojsk polskich lecz rzetelnym, obiektywnym spojrzeniem na konflikt i znaczenie polskiego wkładu w wiktorię wiedeńską. Książka składa się 14 rozdziałów, które ukazują szczegółowo arenę wielkiego konfliktu między Turcją a siłami sprzymierzonych, wspierających zaatakowaną w 1683 roku Austrię. Autor podsumowuje również ocenę samej wiktorii wiedeńskiej przez różnych historyków oraz znaczenie polskiego wkładu w ten sukces. Uzmysławia czytelnikom, że na przestrzeni wieków, w zależności od sytuacji i potrzeb politycznych ta ocena ulegała zmianie. Wzbogacona cytatami, ilustracjami i szczegółowymi mapami treść pozwala dokładnie prześledzić dzieje odsieczy Wiednia w 1683 roku. W książce znajduje się słowniczek z wyjaśnieniami użytej fachowej terminologii oraz wykaz ważniejszych wykorzystanych źródeł i opracowań.
stron 136
format 20,4 x 29,6 cm
oprawa twarda
Książka ta nie jest hymnem pochwalnym na cześć bohaterstwa wojsk polskich lecz rzetelnym, obiektywnym spojrzeniem na konflikt i znaczenie polskiego wkładu w wiktorię wiedeńską. Książka składa się 14 rozdziałów, które ukazują szczegółowo arenę wielkiego konfliktu między Turcją a siłami sprzymierzonych, wspierających zaatakowaną w 1683 roku Austrię. Autor podsumowuje również ocenę samej wiktorii wiedeńskiej przez różnych historyków oraz znaczenie polskiego wkładu w ten sukces. Uzmysławia czytelnikom, że na przestrzeni wieków, w zależności od sytuacji i potrzeb politycznych ta ocena ulegała zmianie. Wzbogacona cytatami, ilustracjami i szczegółowymi mapami treść pozwala dokładnie prześledzić dzieje odsieczy Wiednia w 1683 roku. W książce znajduje się słowniczek z wyjaśnieniami użytej fachowej terminologii oraz wykaz ważniejszych wykorzystanych źródeł i opracowań.
Wydawnictwo
DEMART
Rok wydania
2008
Liczba stron
136
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.