...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPowieśćOdlot! Opowieść o dwóch szkołach

Odlot! Opowieść o dwóch szkołach

41,90 zł
Producent: JILLY COOPER
EAN: 9788375063011
ISBN/ISSN: 978-83-7506-301-1
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Bagley Hall, może nieco zbyt żywiołowa, ale wciąż podnosząca poziom szkoła prywatna, której uczniami są dzieci najsławniejszych osobistości, wpada w tarapaty. Hengist Brutt-Taylor, jej charyzmatyczny dyrektor, wie, iż szkoła ma szansę na ogromne ulgi podatkowe tylko pod warunkiem, że będzie działać na rzecz społeczności lokalnej. Dlatego też wpada na pomysł, by podzielić się jej doskonałym zapleczem z miejscową szkołą średnią Larkminster Comprehensive, znaną jako Larks, co jednak, jak zdaje sobie sprawę, pociąga za sobą częste spotkania z Janną Curtis, młodą, zadziorną i bardzo atrakcyjną nową panią dyrektor Larks, której celem jest uratować szybko podupadającą szkołę przed katastrofą. Janna staje przed beznadziejnym zadaniem: zarówno uczniowie, jak i nauczyciele wymykają się spod kontroli... Wkrótce uczniowie Larks zaczynają uganiać się za ponętnymi, długonogimi dziewczętami z Bagley, w czasie wycieczki szkolnej demolują walijski zamek, a nauczyciele i rodzice uczniów Bagley wpadają w popłoch...
Wydawnictwo ZYSK I S-KA
Rok wydania 2006
Liczba stron 848

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.