...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesOd uprzemysłowienia w PRL do deindustrializacji kraju

Od uprzemysłowienia w PRL do deindustrializacji kraju

47,15 zł
EAN: 9788328701861
ISBN/ISSN: 978-83-287-0186-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.54 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Książka jest kontynuacją badań tych samych autorów prezentowanych wcześniej w pracy: "Jak powstawały i jak upadały zakłady przemysłowe w Polsce" Celem książki jest przedstawienie procesu uprzemysłowienia kraju w okresie PRL oraz pokazanie losu zakładów przemysłowych w transformacji ustrojowej po 1989 r. Wprowadzenie Polski w erę cywilizacji przemysłowej było jednym z głównych kierunków rozwoju w polityce gospodarczej PRL. Transformacja ustrojowa po 1989 r. świadomie odrzuciła tę politykę. Autorzy uważają, że deindustrializacja kraju była wynikiem błędów popełnionych w procesie transformacji, a zwłaszcza w stosunku państwa do przemysłu krajowego. W książce szeroko udowadnia się tezę, że błędów tych można było uniknąć. W licznych tabelach autorzy obszernie i szczegółowo prezentują dane dotyczące ponad czterech tysięcy zakładów przemysłowych. Trudno będzie ominąć te fakty przy omawianiu dziejów przemysłu polskiego.
Wydawnictwo MUZA
Wydawnictwo MUZA
Rok wydania 2015
Rok wydania 2015
Liczba stron 400
Liczba stron 400

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.