...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaSocjologiaObyczajowość polska początku XXI wieku

Obyczajowość polska początku XXI wieku

41,90 zł
Producent: Beata Łaciak
EAN: 9788362015825
ISBN/ISSN: 978-83-62015-82-5
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (7 szt.)
Waga:0.36 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

„Po pierwszej dekadzie nowego wieku warto podjąć badania nad współczesną polską obyczajowością i jej przemianami” napisała we wstępie do monografii prof. Beata Łaciak i zebrała w pracy ponad dziesięć artykułów socjologów i kulturoznawców analizujących różne wymiary współczesnych zwyczajów. Znajdziemy w opracowaniu wiele wątków poruszających nowe trendy dotyczące obyczajów związanych z żywnością, jedzeniem, dietami – freeganie, witarianie, restauracje serwujące owady to kilka odnotowanych trendów. Tematy te zostały zresztą ciekawie splecione z wątkami dotyczącymi sfery seksualnej. Analizie poddano również stosunek współczesnych Polaków do pamiątek rodzinnych. W tym obszarze szczególne miejsce zajmuje analiza działalności grupy rekonstrukcyjnej z Drohiczyna nawiązującej do tradycji rycerstwa trzynastowiecznego. Zmiany społeczne społeczeństwa polskiego są również tematem artykułu analizującego obyczaje życia rodzinnego w serialu Rodzinka pl.
Wydawnictwo WYDAWNICTWO AKADEMICKIE ŻAK
Rok wydania 2014
Liczba stron 294

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.