...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiNieśmiałość. Zmień myślenie i odważ się być sobą

Nieśmiałość. Zmień myślenie i odważ się być sobą

34,55 zł
EAN: 9788377883020
ISBN/ISSN: 978-83-7788-302-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Nie masz odwagi być sobą? Nieśmiałość utrudnia ci kontakty towarzyskie i zawodowe? Stoi na przeszkodzie w budowaniu związku? Wyjdź z kryjówki i rozpocznij nowe życie! Z tym poradnikiem dowiesz się na czym polega nieśmiałość, określisz jej typ, którego zrozumienie stanowić będzie podstawę pracy nad jej eliminacją. Książka zawiera zbiór rad i przykładów pomagających w podnoszeniu samooceny i przezwyciężaniu własnych ograniczeń. Przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą pokonać własną nieśmiałość, pragną otworzyć się na ludzi i zacząć realizować własne plany i marzenia. Znajdź własną drogę do śmiałości! Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? · wskazuje, jak poprzez zmianę myślenia znaleźć rozwiązania problemów · pomaga radzić sobie z trudnymi emocjami · wykorzystuje jedną z najskuteczniejszych metod – terapię poznawczo-behawioralną · podpowiada, jak pomagać osobom, które cierpią z powodu nieśmiałości.
Wydawnictwo EDGARD
Wydawnictwo EDGARD
Rok wydania 2013
Rok wydania 2013
Liczba stron 264
Liczba stron 264

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.