...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Niesamowita moc kolorów

37,70 zł
EAN: 9788379994366
ISBN/ISSN: 978-83-7999-436-6
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (34 szt.)
Waga:0.44 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Być może trzymasz w ręku tę książkę, gdyż twoją uwagę przyciągnął niebieski kolor okładki. Istotnie ta głęboka barwa w szczególny sposób pobudza naszą siatkówkę. Niebieski ponadto wpływa relaksująco i zaprasza do znalezienia czasu na dalszą lekturę. Zieleń tytułu natomiast pobudza do działania. Przypomnijmy sobie kolor świateł sygnalizacyjnych! Zieleń podsuwa też naszej podświadomości myśl, że książka ta jest równie pouczająca, co przystępna.
Napisana z pasją, lekkością i humorem książka o złożonym zjawisku, jakim jest kolor i o praktycznym wykorzystaniu jego mocy w naszym życiu. Jean-Gabriel Causse w fascynujący sposób opowiada o tym, do jakiego stopnia barwy wpływają na naszą psychikę i fizjologię, przywołując przy tym zaskakujące wyniki najnowszych badań naukowych. Niesamowita moc kolorów to również poradnik, który umożliwia optymalny dobór właściwego koloru we wszystkich dziedzinach życia od koloru ubrań, poprzez wystrój wnętrz aż po wykorzystanie koloru jako narzędzia w świecie biznesu.
Książkę przetłumaczono na 15 języków! 1 miejsce w rankingu sprzedaży Amazon!
Wydawnictwo SONIA DRAGA
Rok wydania 2015
Liczba stron 224

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.