...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaJęzyki obceNiemieckiNiemiecko-polski i polsko-niemiecki sprytny słownik + CD + Uniwersalny słownik

Niemiecko-polski i polsko-niemiecki sprytny słownik + CD + Uniwersalny słownik

41,90 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788364093081
ISBN/ISSN: 978-83-64093-08-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.57 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Oddajemy do Państwa rak zupełnie nowy słownik języka niemieckiego przeznaczony przede wszystkim dla uczniów i studentów. Z uwagi na szeroki zakres materiału nasz słownik będzie również bogatym źródłem informacji dla wszystkich zainteresowanych językiem niemieckim. Hasła do naszego słownika zostały dobrane tak, by nie zabrakło w nim najbardziej przydatnych wyrazów i zwrotów, również tych używanych w mowie potocznej. Szczególna uwaga została zwrócona na przejrzysty układ haseł, a praktyczne przykłady ukazują, jak poprawnie używać danych słów w różnych kontekstach i utartych wyrażeniach. Nieoceniona pomocą dla uczniów będą również porady dotyczące problematycznych słów niemieckich. Do słownika dołączony został szczegółowy przegląd niemieckiej gramatyki, wraz z przykładami ilustrującymi użycie omawianych zasad w praktyce. Dzięki temu przyswojenie sobie podstaw języka stanie się jeszcze łatwiejsze.
Wydawnictwo LINGEA
Rok wydania 2013
Liczba stron 704

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.