...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaHistoriaNiemcy bronią się przed Polską. Ewolucja taktyki Blitzkriegu 1918-1933.

Niemcy bronią się przed Polską. Ewolucja taktyki Blitzkriegu 1918-1933.

52,40 zł
Producent: Robert Citino
EAN: 9788362329540
ISBN/ISSN: 978-83-62329-54-0
Produkt niedostępny
Waga:0.54 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 352. Format 16x23cm. "Niemcy bronią się przed Polską" to opis procesów zachodzących w Reichswehrze w latach 1918-33. Choć „spętana kajdanami traktatu wersalskiego”, była ona kuźnią myśli wojskowej, która przeobraziła sposób prowadzenia działań wojennych; myśli, która odciska swe piętno do dziś, znajdując wielu naśladowców. Robert Citino opisuje ewolucję niemieckiej taktyki i doktryny w stałym kontekście stosunków polsko-niemieckich, które bez perspektywy militarnej wymykają się pełnemu zrozumieniu. Książka oparta jest na rozbudowanej bazie źródłowej, co pozwala zrozumieć, jak armia niemiecka dochodziła do rozwiązań taktyczno-operacyjnych, święcących triumfy na polach bitew II wojny światowej. Niezwykłe są nie tylko opisy manewrów Reichswehry (zobrazowane również na mapach, o które wzbogacone jest polskie wydanie), ale też obraz Wojska Polskiego w oczach niemieckiego wywiadu wojskowego.
Wydawnictwo ERICA
Rok wydania 2012
Liczba stron 352

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.