...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaKsiążka dziecięcaPozostałeNie lubię łaskotek. Prawo dziecka do mówienia \"nie\"

Nie lubię łaskotek. Prawo dziecka do mówienia \"nie\"

16,43 zł
Producent: Aboff Marcie
EAN: 9788360577189
ISBN/ISSN: 978-83-60577-18-9
Produkt niedostępny
Waga:0.10 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Stron 24
format 20x20 cm
oprawa miękka


Łaskotki wujka powodują, że chłopiec czuje się tak, jakby jego wnętrze rozpadało się na kawałki. Kocha swojego wujka, ale nie te łaskotki. Chce się schować, kiedy zbliża się jego wizyta. Zrobi sobie kropki na twarzy, żeby wujek pomyślał, że ma ospę i trzymał się od niego z daleka. Powie mamie, że jest chory, aby pozwoliła mu zostać w pokoju. Zamiast tego mówi jej jednak o łaskotkach wujka.. i już razem rozwiązują problem. Łaskotanie, chociaż może wydawać się nieszkodliwą zabawą, często stanowi ogromną przykrość. Fizycznie staje się bolesne i nadmiernie pobudzające, a emocjonalnie wzbudza złość, żal, poczucie utraty panowania na ciałem i sytuacją, a wreszcie dokonania na dziecku gwałtu. Książka ``Nie lubię łaskotek`` to opowiadanie o prawie dziecka do powiedzenia NIE, kiedy jest dotykane w taki sposób, że odczuwa przykrość lub zakłopotanie. Także wtedy, gdy wydaje się, że kochający członek rodziny niewinnie bawi się z dzieckiem.
Wydawnictwo GWP
Liczba stron 24

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.