...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Nic do gadania. James X.

38,85 zł
EAN: 9788362574438
ISBN/ISSN: 978-83-6257-443-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.33 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 282. Format 13,5x20cm. Irlandzkie szkoły przemysłowe prowadzone przez Kongregację Braci w Chrystusie pełniły funkcję domów poprawczych dla trudnej młodzieży. W rzeczywistości były zorganizowanymi ośrodkami niewolniczej pracy gdzie młodzi ludzie stanowili tanią siłę roboczą padając często ofiarą molestowania seksualnego. Powieścią Nic do gadania i sztuką James X Gerard Mannix Flynn przełamał zmowę milczenia wokół potworności których doświadczyły tysiące dzieci. Pisanie tej opowieści przepełniało mnie strachem wiedziałem że pewna część irlandzkiego społeczeństwa nie uwierzy że Bracia w Chrystusie mogli zrobić coś złego. Jeśli zaś idzie o molestowanie seksualne to nigdzie w Irlandii nie posługiwano się tym pojęciem. Dziwne zważywszy że wszyscy wiedzieli o seksualnym wykorzystywaniu dzieci przez sprawujących władzę. Wiedział rząd wiedziała policja wiedzieli duchowni i wierni a jednak nikt nie nazywał rzeczy po imieniu. Bali się własnego wstydu dlatego konspirowali by zatuszować prawdę i zaprzeczyć że coś takiego w ogóle miało miejsce. Gerard Mannix Flynn
Wydawnictwo KORPORACJA HA!ART
Liczba stron 282
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.