...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Nauka w szkole

43,93 zł
Producent: Józef Kuźma
EAN: 9788373085176
ISBN/ISSN: 978-83-7308-517-6
Produkt niedostępny
Waga:0.41 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka całościowo przedstawia koncepcję nauki o szkole (scholiologii) na tle historii szkoły i szkolnictwa, współczesnych teorii szkoły i roli w tworzeniu nauki o szkole takich podstawowych dyscyplin naukowych, jak filozofia, psychologia, socjologia, pedagogika, teoria zarządzania, ekonomika i architektura szkoły i innych. Jest to praca nowatorska, kreująca nową interdyscyplinarną dziedzinę wiedzy naukowej. Powstała na podstawie studium rozległej literatury naukowej poświęconej szkole i nauczycielom. Scholiologia powinna stać się przedmiotem studiów wyższych, stacjonarnych i podyplomowych, a także doktoranckich. Jak stwierdził w recenzji prof. zw. Kazimierz Denek: „Nie można obejść się bez tej książki w kształceniu, dokształcaniu i doskonaleniu nauczycieli”. Publikacja może być podręcznikiem dla kształcenia i doskonalenia kadr menadżerskich z zakresu zarządzania i polityki edukacyjnej dla szkolnictwa wszystkich szczebli. Powinna zainteresować również kadrę zatrudnioną w resorcie edukacji i sportu, kuratoriach i inspektoratach oświaty oraz doradców metodycznych.
Wydawnictwo IMPULS
Liczba stron 298
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.