...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Naprawa zachowania

40,95 zł
Producent: Bill Rogers
EAN: 9788363766085
ISBN/ISSN: 978-83-11-13057-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (4 szt.)
Waga:0.34 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Naprawa zachowania to trzecia, wydana przez Fraszkę Edukacyjną, książka Billa Rogersa, mistrza świata w pracy ze sprawiającymi kłopot uczniami. Dlaczego „naprawa”? Dlatego, iż Rogers wychodzi z założenia, że każde dziecko przynosi ze sobą do szkoły bagaż swoich nie zawsze najlepszych domowych doświadczeń, swoje uwarunkowania genetyczne, swój stan zdrowia i wszystko to, czego się dotychczas nauczyło. Przeważnie szkoła ma na to wpływ niewielki lub żaden. Ale szkoła ma i musi mieć wpływ na to, co dziecko robi i jak się zachowuje w otoczeniu klasowym. Dlatego, nie roszcząc sobie niemożliwych do zrealizowania ambicji zmienienia jego dotychczasowych uwarunkowań, staramy się „naprawić” jego zachowanie na czas, kiedy przebywa z nami. Wymaga to ustalenia ogólnoszkolnej polityki radzenia sobie z trudnymi uczniami, współpracy całego zespołu nauczycielskiego z dyrektorem na czele, oraz, przede wszystkim, nie pozostawiania nauczyciela samego z problemem zachowania trudnego dziecka i negatywnego oceniania go, jeśli sobie nie radzi! To problem całej szkoły i tylko umiejętna, zorganizowana współpraca i determinacja całego grona pedagogicznego może to zmienić!
Wydawnictwo FRASZKA EDUKACYJNA
Liczba stron 200
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.