...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Najsłynniejsze marki samochodów

62,90 zł
EAN: 9788377290934
ISBN/ISSN: 978-83-7729-093-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (13 szt.)
Waga:1.15 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Za twórców samochodu uważa się Francuzów, Niemców i Amerykanów, którzy przyczynili się do jego upowszechnienia. Samochód jest jednym z przedmiotów najbardziej potrzebnych ludziom i dlatego cieszy się szczególnym zainteresowaniem. Powstał w wyniku twórczej myśli człowieka i był udoskonalany przez dziesięciolecia. Na przestrzeni lat pojazdy wytwarzało tysiące mniej lub bardziej znanych firm. Występowały i występują pod wieloma markami. W książce prezentuję 150 marek, które wniosły największy wkład w rozwój konstrukcji i upowszechnienie samochodu na całym świecie, a także miały lub mają duże znaczenie regionalne. Przy ich wyborze kierowałem się wieloletnim doświadczeniem zdobytym w pracy publicystycznej i badawczej pojazdów. Niniejsze opracowanie zawiera informacje o markach samochodów osobowych i użytkowych (dostawczych, ciężarowych i autobusów). Ze względu na określoną objętość książki są to zwięzłe informacje, ale obrazują działalność wybranych producentów. Opisy poszczególnych marek zostały uzupełnione w większości niepublikowanymi dotąd ilustracjami.
Wydawnictwo KSIĘŻY MŁYN
Wydawnictwo KSIĘŻY MŁYN
Rok wydania 2012
Rok wydania 2012
Liczba stron 200
Liczba stron 200

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.