...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaNajpierw wytresuj kurczaka . Nowe metody pozytywnego wzmacniania pożądanych zachowań, dzięki którym

Najpierw wytresuj kurczaka . Nowe metody pozytywnego wzmacniania pożądanych zachowań, dzięki którym

30,45 zł
Producent: Karen Pryor
EAN: 9788372781178
ISBN/ISSN: 978-83-7278-117-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.30 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Karen Pryor jest pisarką i biologiem behawioralnym, założycielką i pionierką programu tresury delfinów. Jej książka, znana także w Polsce pod oryginalnym tytułem Don`t Shoot the Dog, stała się bestsellerem, gdyż potrafiła w niej w jasny i ciekawy sposób wyjaśnić zawiłości metod treningu behawioralnego zarówno w odniesieniu do zachowań ludzkich, jak i zwierzęcych. Sekret skutecznej zmiany zachowań polega na stosowaniu w praktyce metod opartych na motywacji, wzmocnieniu pozytywnym, nagradzaniu, bez krzyków, gróźb, siły fizycznej, kary. Jednym z elementów metody pracy Karen Pryor jest wzmacnianie pozytywne łączone z treningiem z klikerem. Szkolenie z klikerem przynosi efekty coraz większej grupie hodowców i właścicieli najróżniejszych zwierząt, ponieważ w stosunkowo prosty sposób uczy pożądanych zachowań: nagrodzone (m.in. kliknięciem) zachowanie będzie przez ``ucznia`` powtórzone.
Wydawnictwo MEDIA RODZINA

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.