...jest pusty
Wydanie 2008
stron 126
- wspomaganie rozwoju osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną i dziecięcym porażeniem mózgowym w ramach muzykoterapii grupowej - wspomaganie rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym w formie zajęć ortofoniczno-muzycznych (terapia śpiewem) - repertuar piosenek i propozycje aktywności .
Autor bazując na własnym doświadczeniu zawodowym postanowił zaprezentować bardzo prosty model muzykoterapii grupowej wspomagającej pracę nad komunikacją dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną i dziecięcym porażeniem mózgowym, uwzględniającej możliwości percepcyjno-motoryczne takich osób. Drugą propozycją jest ``terapia śpiewem``, którą stanowi zestaw zabaw muzyczno-ruchowych przeznaczonych dla dzieci przedszkolnych z nieharmonijnym rozwojem mowy. Jest to próba integracji wszystkich działań procesu wychowania przedszkolnego dotyczących rozwoju kompetencji językowych, rozwoju emocjonalnego i społecznego dzieci w przedziale wiekowym od 3 do 6 lat. Książka jest wartościowa merytorycznie, mądra życiowo, potrzebna i pożyteczna społecznie, a przy tym pilnie oczekiwana przez wielu rodziców, a także pedagogów, logopedów i innych terapeutów.
stron 126
- wspomaganie rozwoju osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną i dziecięcym porażeniem mózgowym w ramach muzykoterapii grupowej - wspomaganie rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym w formie zajęć ortofoniczno-muzycznych (terapia śpiewem) - repertuar piosenek i propozycje aktywności .
Autor bazując na własnym doświadczeniu zawodowym postanowił zaprezentować bardzo prosty model muzykoterapii grupowej wspomagającej pracę nad komunikacją dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną i dziecięcym porażeniem mózgowym, uwzględniającej możliwości percepcyjno-motoryczne takich osób. Drugą propozycją jest ``terapia śpiewem``, którą stanowi zestaw zabaw muzyczno-ruchowych przeznaczonych dla dzieci przedszkolnych z nieharmonijnym rozwojem mowy. Jest to próba integracji wszystkich działań procesu wychowania przedszkolnego dotyczących rozwoju kompetencji językowych, rozwoju emocjonalnego i społecznego dzieci w przedziale wiekowym od 3 do 6 lat. Książka jest wartościowa merytorycznie, mądra życiowo, potrzebna i pożyteczna społecznie, a przy tym pilnie oczekiwana przez wielu rodziców, a także pedagogów, logopedów i innych terapeutów.
Wydawnictwo
FOSZE
Rok wydania
2008
Liczba stron
126
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.