...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Mroczny rycerz kontratakuje

94,49 zł
Producent: FRANK MILLER
EAN: 9788328118034
ISBN/ISSN: 978-83-281-1803-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (51 szt.)
Waga:0.88 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Po raz pierwszy w wydaniu zbiorczym i w nowym przekładzie ukazuje się wyczekiwana przez rzesze fanów kontynuacja komiksu Batman – Powrót Mrocznego Rycerza. 

Od przedstawionych w nim wydarzeń minęły trzy lata. Wszystko układa się z pozoru znakomicie – lecz jest to jedynie iluzja, gdyż ludzie nie wiedzą, że rzeczywistość jest doskonale wyreżyserowana, a wszystko, co podłe i paskudne, zostaje albo pięknie opakowane, albo sprzątnięte pod dywan. 

Tylko Batman zna prawdę. I czuje, że nadeszła pora, aby jedyny wolny człowiek, który jest w stanie doprowadzić do zmian, zaczął działać.

Mroczny Rycerz powraca z wigorem, który kojarzy się z pierwszymi latami jego działalności. Wraz z armią swoich żołnierzy, wśród których znajduje się Carrie Kelley, dawna Robin, teraz znana jako Catgirl, Batman wypowiada wojnę światu, który kompletnie się zatracił.

Na planszach komiksu pojawiają się takie ikony świata DC jak Superman, Wonder Woman, Green Arrow, Marsjański Łowca Ludzi, Atom i Question. Powstaje jednak pytanie: czy pozostali oni największymi bohaterami na świecie, czy może stali się częścią większego spisku?

Wydawnictwo EGMONT
Rok wydania 2016
Liczba stron 256

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.