...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Mowa ciała natural basic

30,45 zł
Producent: GUNTER REBEL
EAN: 9788372777980
ISBN/ISSN: 978-83-7277-798-0
Produkt niedostępny
Waga:0.19 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Naturalna mowa ciała, inaczej język ciała (basic natural body language) jest ważnym i podstawowym elementem nowoczesnej komunikacji w relacjach międzyludzkich. Język ciała, podobnie jak język werbalny jest istotnym i niezbędnym narzędziem dla zarządzania i przywództwa w organizacji. Odnosi się to do wszystkich aspektów pracy w komunikacji i biznesie, szczególnie tam, gdzie można fizycznie obserwować pracowników. Mowa ciała jest tak samo ważna poza pracą, w życiu prywatnym, rodzinnym. Język ciała ujawnia uczucia oraz ich znaczenie. Wysyłanie i odbieranie sygnałów mowy ciała dzieje się na poziomie świadomym i nieświadomym czyli niezwykle naturalnym. Autor Gunter Rebel w sposób bezpośredni i profesjonalny omawia w tej książce wszelkie aspekty naturalnej mowy ciała oraz udziela rad ułatwiających obcowanie z osobami zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Niewątpliwie książka Mowa ciała. Natural basic powinna znaleźć się w biblioteczkach ludzi, którym nie jest obca szeroko pojęta komunikacja werbalna, jak i niewerbalna, na polu budowania własnej marki, wizerunku, w drodze do sukcesu.
Wydawnictwo ASTRUM
Rok wydania 2015
Liczba stron 176

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.