...jest pusty
Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość.
W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, przedstawia 21 łatwych do opanowania i skutecznych metod zwiększenia efektywności zarówno pojedynczych osób, jak i zespołów.
Wyjawia, jak:
- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań,
- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju,
- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu,
- ograniczać obawę przed porażką i zwiększać pragnienie podejmowania się zadań,
- usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego,
- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.
I dużo więcej!
Wydawnictwo
MT BIZNES
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.