...jest pusty
Pierwsza z cyklu książeczek, których fabuła opisuje przygody trójki rodzeństwa - najstarszej Mony, jej młodszego brata Eryka i całkiem malutkiego braciszka nazywanego zdrobniale Dzidziem. Dzidź jest narratorem - sytuacje przedstawiane w książkach są opisywane z perspektywy jego spostrzeżeń. Cały cykl w zamierzeniu oscyluje wokół tematu przedsiębiorczości, kreatywności, i biznesu w dziecięcym wykonaniu. Ma na celu rozwijanie przedsiębiorczych, osobistych i społecznych cech dziecka, tak by w dorosłym życiu przełożyły się one na konkretne sukcesy zarówno społeczne jak i zawodowe, w tym biznesowe. A wszystko to w przyjemny i zrozumiały dla małego człowieka sposób, wykorzystując zabawę w biznes tak, by mógł czerpać z niej radość również w jako dorosły. Marta Szyszko-Essex jest pedagogiem, specjalistą od organizacji i zarządzania w oświacie oraz dziennikarzem. Pracowała w Międzynarodowej Organizacji Edukacji Przedszkolnej OMEP, Instytucie Matki i Dziecka. Współpracowała przy realizacji filmu oraz serialu Awantura o Basię w reż. Kazimierza Tarnasa. Prowadziła dział PR u producenta seriali Na dobre i na złe i M jak miłość. Prywatnie mama sześcioletniej Jenny. Mona planuje ciasteczkowy biznes jest jej pierwszą książką dla dzieci.
Wydawnictwo
MAMBUKA
Rok wydania
2013
Liczba stron
30
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.