...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Moc sprawcza ludzi i organizacji

73,40 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788375616699
ISBN/ISSN: 978-83-7561-669-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (5 szt.)
Waga:0.95 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Prof. Lech W. Zacher z Akademii Leona Koźmińskiego jest najbardziej chyba znanym polskim uczonym od lat propagującym zagadnienia i problemy określane po angielsku jako STS, czyli Science, Technology, and Society. Podczas gdy w USA każdy większy uniwersytet oferuje tzw. STS studies, w Polsce jest to dziedzina nauki wciąż mało znana. Tym cenniejsza jest każda publikacja w języku polskim poświęcona krytycznej refleksji nad nauką i techniką oraz społecznym i gospodarczym skutkom ich rozwoju.

Autorzy tej książki poszukują odpowiedzi na pytania o źródła i przyczyny „mocy sprawczej” wpływającej na zachowania ludzi oraz organizacji politycznych, biznesowych i społecznych. W jakim stopniu czynnikiem sprawczym może być technika? Jaka „moc sprawcza” powoduje, że społeczeństwa i państwa zdobywają się na wielkie wysiłki modernizacyjne? Skąd biorą się wśród nas liderzy? Jaką rolę odgrywają w świecie i w Polsce think tanki?

Ta ciekawa książka zainteresuje czytelników chcących lepiej zrozumieć wpływ nauki i techniki na współczesną cywilizację.

Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania 2016
Liczba stron 594

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.