...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Mity, rytuały i polityka Inków

63,00 zł
EAN: 9788364822018
ISBN/ISSN: 978-83-64822-01-8
Produkt niedostępny
Waga:0.94 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Inkowie zajmują szczególne miejsce w masowej wyobraźni, związane z egzotyką, tajemnicą, bajecznym bogactwem. Równie fascynujące jak materialne pozostałości ich kultury są także intelektualne osiągnięcia ich cywilizacji. Inkowie stworzyli swoje imperium w bardzo krótkim czasie, zaledwie około stulecia, choć nie dysponowali żadną istotną przewagą technologiczną ani militarną. Źródło ich sukcesu tkwiło w zręcznej polityce wspieranej przez skuteczną propagandę, której jądro stanowiła imperialna doktryna religijna. Właśnie tę doktrynę przybliża czytelnikom książka dwóch największych znawców kultury i archeologii andyjskiej. Jan Szemiński, profesor Uniwersytetu Hebrajskiego w Jerozolimie, zajmuje się dziejami Inków od VI do XVIII wieku. Autor m.in. De las vidas del Inka Manqu Qhapaq (1997) i Wira Quchan y sus obras (1997) Mariusz Ziółkowski, profesor archeologii ameryk w Instytucie Archeologii Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizuje się w etnohistorii i archeologii państwa Inków, od 1978 r. prowadzi badania na terenie Andów. Autor kilkudziesięciu artykułów i trzech książek o historii i kulturze Inków.
Wydawnictwo PIW
Rok wydania 2014
Liczba stron 472

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.