...jest pusty
Wydanie 2010r.
Oprawa broszurowa.
Strony 252.
Format 12,5x20,5cm.
Minerva Clark w wyniku porażenia prądem stała się jedyną na świecie nastolatką zupełnie pozbawioną kompleksów. Dzięki temu mogła się zająć poważniejszymi sprawami niż zastanawianie się nad tym, jak bardzo grube są jej nogi. Została detektywem. W dodatku po rozwiązaniu dwóch zagadek stała się znana w okolicy, nie musiała więc długo czekać na kolejne zlecenie. W trzeciej części przygód trafia się jej śledztwo nietypowe, bo nadnaturalne! Podpalono sklepik spożywczy, a jego właściciele poszukują teraz swojego... ducha. Czy Minervie uda się go odnaleźć i samej nie wpakować się przy okazji w kłopoty? Nie będzie to łatwe, bo ciągle w drogę będzie wchodzić matka, która właśnie zdobyła nowego męża i za wszelką cenę stara się wyprowadzić Minervę z równowagi - tak w każdym razie twierdzi dziewczyna. A czy taki uzdolniony detektyw może się mylić?
Oprawa broszurowa.
Strony 252.
Format 12,5x20,5cm.
Minerva Clark w wyniku porażenia prądem stała się jedyną na świecie nastolatką zupełnie pozbawioną kompleksów. Dzięki temu mogła się zająć poważniejszymi sprawami niż zastanawianie się nad tym, jak bardzo grube są jej nogi. Została detektywem. W dodatku po rozwiązaniu dwóch zagadek stała się znana w okolicy, nie musiała więc długo czekać na kolejne zlecenie. W trzeciej części przygód trafia się jej śledztwo nietypowe, bo nadnaturalne! Podpalono sklepik spożywczy, a jego właściciele poszukują teraz swojego... ducha. Czy Minervie uda się go odnaleźć i samej nie wpakować się przy okazji w kłopoty? Nie będzie to łatwe, bo ciągle w drogę będzie wchodzić matka, która właśnie zdobyła nowego męża i za wszelką cenę stara się wyprowadzić Minervę z równowagi - tak w każdym razie twierdzi dziewczyna. A czy taki uzdolniony detektyw może się mylić?
Wydawnictwo
WAB
Rok wydania
2010
Liczba stron
252
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.