...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaMindfulness. O sztuce uważności

Mindfulness. O sztuce uważności

31,40 zł
Producent: THOMAS ROBERTS
EAN: 9788374895958
ISBN/ISSN: 978-83-7489-595-8
Produkt niedostępny
Waga:0.31 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Czym jest uważność? Czy umiemy być uważni i świadomi w codziennym życiu? Dlaczego jest to takie istotne? Na te i inne pytania związane z nowym nurtem medytacji mindfulness odpowiada Thomas Roberts w książce „Podręcznik uważności”. Autor pokazuje, jak zmienić myślenie o sobie i świecie, aby dzięki temu osiągnąć spełnienie i cieszyć się każdym dniem. Według niego żyjemy bezrefleksyjnie, jesteśmy zabiegami, zamknięci na siebie i na innych ludzi. Dlatego często czujemy się stłamszeni i nieszczęśliwi. Aby to zmienić, musimy zmienić przede wszystkim swoje nastawienie, a Roberts pokazuje, jak to zrobić. Nie tylko tłumaczy, czym jest uważność, ale również podpowiada, jak ją osiągnąć. Dzięki jego radom nauczysz się być „tu i teraz” i żyć pełnią życia! Ponadto: • otworzysz się na potrzeby swoje i innych ludzi; • zaczniesz żyć bardziej świadomie; • łatwiej poradzisz sobie w trudnych chwilach; • osiągniesz wewnętrzny spokój; • będziesz szybciej rozwiązywać problemy; • Twoje życie zyska nową jakość.
Wydawnictwo GWP
Rok wydania 2015
Liczba stron 256

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.