...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaSocjologiaMiłość ducha.Czym jest i jak osiąga spełnienie.

Miłość ducha.Czym jest i jak osiąga spełnienie.

44,00 zł
Producent: Bert Hellinger
EAN: 9788375542332
ISBN/ISSN: 978-83-7554-233-2
Produkt niedostępny
Waga:0.47 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2010 Oprawa broszurowa Format 13,5x20,5 cm Strony 415 Bert Hellinger zrobił kolejny krok. Na podstawie zgromadzonych doświadczeń i obserwacji, które poczynił podczas kilkudziesięciu lat pracy, stworzył Hellinger sciencia - naukę o miłości ducha. Zauważył bowiem, że żadne ustawienie nie dotyczy tylko konkretnego klienta i jego rodziny: w ustawieniach objawia się uniwersalny wymiar ludzkiej egzystencji. Hellinger sciencia została opisana w książce Miłość ducha. Jest to nauka uniwersalna, dotycząca porządków ludzkiego współistnienia: relacji panujących w rodzinie (związku męża i żony, rodziców i dzieci, dziadków i wnuków), relacji w miejscu pracy, a wreszcie relacji między kulturami i narodami. Dotyczy także nieporządków, prowadzących do konfliktów między ludźmi. Te porządki i nieporządki wpływają na ludzki organizm, mają znaczący wpływ na zdrowie fizyczne i psychiczne, odgrywają istotną rolę w powstawaniu chorób oraz ich leczeniu.
Wydawnictwo CZARNA OWCA
Rok wydania 2010
Liczba stron 415

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.