...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Między Berlinem a Pekinem

41,90 zł
EAN: 9788380790414
ISBN/ISSN: 978-83-8079-041-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (10 szt.)
Waga:0.62 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Czy Rosja ulegnie rozpadowi? Czy może raczej zaatakuje Zachód? Czego obawiają się Skandynawowie? Dlaczego analizy polityki zagranicznej najlepiej robić za publiczne pieniądze? Czemu Niemcy chcą, żeby wszyscy byli do nich podobni? Czy islam ma w sobie pierwiastek agresji? Dlaczego premier Erdogan bez problemu trzyma Turcję w garści? Co śpiewają Ukraińcy w ogródku piwnym? Czy na ulicach w Dagestanie jest bezpiecznie?
„Między Berlinem a Pekinem” przyniesie odpowiedź na te i wiele innych pytań. Rozmowy Łukasza Warzechy z ekspertami Ośrodka Studiów Wschodnich im. Marka Karpia – prestiżowego think-tanku o 25-letniej tradycji – zaciekawią i laika, i specjalistę w dziedzinie stosunków międzynarodowych. Są też swoistym kompendium wiedzy o obszarach leżących w kręgu zainteresowania OSW, a przedstawiona w nich strategiczna perspektywa sprawi, że nie stracą na aktualności.
Takiej książki na polskim rynku jeszcze nie było. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych bliższym i dalszym sąsiedztwem Polski – szczególnie w czasach, gdy świat jest coraz mniej uporządkowany.
Wydawnictwo FRONDA
Rok wydania 2016
Liczba stron 432

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.