...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiMężczyzna, nie chłopiec - czyli jak zdobyć kobietę swoich marzeń i zostać prawdziwym mężczyzną.

Mężczyzna, nie chłopiec - czyli jak zdobyć kobietę swoich marzeń i zostać prawdziwym mężczyzną.

25,20 zł
Producent: Szymon Negacz
EAN: 9788377224984
ISBN/ISSN: 978-83-7722-498-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.18 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 166. Format 12,5x19,5cm. Przed oczami masz jedyny w swoim rodzaju kompleksowy poradnik dla facetów, którzy chcą więcej od życia. Skoro podniosłeś tę książkę z półki – z pewnością takim jesteś! Nauczę Cię być pewnym siebie mężczyzną, zorientowanym na sukces. Poznasz sztukę uwodzenia, która nie jest dostępna dla każdego. Będziesz wiedział, co mówić, jak mówić oraz zmienisz swój wizerunek tak, by być postrzeganym lepiej. Kiedy już znajdziesz swoją wymarzoną kobietę, podpowiem Ci, jak żyć z nią w udanym i szczęśliwym związku. Ta książka to jednak nie tylko wiedza, jak postępować z kobietami, bo na podstawie tego, co przeczytasz, będziesz potrafił zaimponować przyszłemu pracodawcy, znajomemu – wszystkim. Cała wiedza, którą zdobędziesz, finalnie uczyni Cię prawdziwym mężczyzną sukcesu. Na co jeszcze czekasz?
Wydawnictwo NOVAE RES
Rok wydania 2012
Liczba stron 166

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.