...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPowieśćMężczyzna który chciał zrozumieć kobiety.

Mężczyzna który chciał zrozumieć kobiety.

36,74 zł
Producent: Matt Mayewski
EAN: 9788311123298
ISBN/ISSN: 978-83-11-12329-8
Produkt niedostępny
Waga:0.30 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 316. Format 14,5x20,5cm. Czy można zrozumieć kobietę? Czy można przedawkować randki? Czy technologiczne gadżety i serwisy randkowe mogą nam pomóc w wyborze idealnej partnerki/partnera?. Milion nieuświadomionych pytań w drodze do jednej uniwersalnej odpowiedzi, którą każdy znajdzie dla siebie w książce Mężczyzna, który chciał zrozumieć kobiety. Jest to zabawna historia człowieka, który poznał język kobiet, ale nie potrafił ich zrozumieć. To opowieść o poszukiwaniu prawdziwej miłości i zatraceniu się w tym poszukiwaniu. To także refleksja nad światem uzależnionym od nowych technologii oraz modzie na serwisy randkowe. Jack Kotowski chciałby uporządkować swoje życie. Czuje, że ma nad sobą szklany sufit, którego nie może się przebić. W relacjach z kobietami - fajtłapa. Podczas rozmowy z nowo poznanymi dziewczynami zatyka go, dostaje palpitacji serca, blokuje się. W najlepszym przypadku traktowany jest jak powietrze. Niewidzialny dla kobiet.
Wydawnictwo BELLONA
Rok wydania 2012
Liczba stron 316

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.