...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Metodyka nauczania języków obcych

48,51 zł
EAN: 9990000000357
ISBN/ISSN: 999-00-00000-35-7
Produkt niedostępny
Waga:0.51 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Jest to praktyczny poradnik dla: słuchaczy nauczycielskich kolegiów języków obcych; studentów licencjackich i magisterskich studiów filologicznych, uzyskujących uprawnienia do nauczania; czynnych nauczycieli i lektorów, którzy chcą odświeżyć swe wiadomości; czynnych nauczycieli o niefilologicznych kwalifikacjach, którzy pracują jako nauczyciele języka obcego; osób prowadzących prywatne nauczanie języków obcych. Czytelnik może się stąd dowiedzieć, jak zaplanować kurs językowy, jak przygotować program nauczania, jak opracować konspekt lekcji, jak przeprowadzić na jego podstawie zajęcia, jak wybrać właściwą metodę nauczania i odpowiednie materiały. Może zapoznać się z obszernym repertuarem technik nauczania elementów języka i rozwijania sprawności językowych. Może wreszcie opanować umiejętność prowadzenie kontroli i oceny wyników nauczania. Autorka jest wybitnym dydaktykiem, profesorem Uniwersytetu Warszawskiego, osobistością znaną i uznawaną w europejskich i światowych kręgach związanych z nauczaniem języków obcych. Jest autorką kilkudziesięciu książek i kilkuset artykułów, publikowanych zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Wydawnictwo FRASZKA EDUKACYJNA

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.