...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesMetody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi

Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi

65,10 zł
EAN: 9788380851573
ISBN/ISSN: 978-83-8085-157-3
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.44 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Książka dotyczy jednego z głównych obszarów funkcji personalnej w organizacjach, jakim jest jej wymiar instrumentalny. Celem publikacji jest przybliżenie Czytelnikom podejść, metod i technik zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym świecie, w którym rozwój gospodarczy następuje szybko i jest intensywny, a firmy muszą nadążyć za zmianami i się do nich dostosować. W szczególności obszar zainteresowania Autorów obejmuje takie tendencje i zjawiska, jak: wirtualizacja, outsourcing, kultura organizacyjna, wielokulturowość, przywództwo i kierowanie ludźmi, zarządzanie karierą, motywowanie (wynagradzanie) i zaangażowanie pracowników. Publikacja ta odnosi się do aktualnych problemów zarządczych i w pewnym stopniu wypełnia lukę istniejącą na rynku księgarskim.
Adresatem książki są zarówno pracownicy nauki i studenci kierunków zarządzania, administracji, psychologii i socjologii, jak i menedżerowie oraz pracownicy służb kadrowych w różnego typu organizacjach.
Wydawnictwo DIFIN
Rok wydania 2016
Liczba stron 276

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.