...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliInneMetoda i wyobraźnia. Podręcznik dla nauczyciela. Lekcje twórczości w klasie 2.
Wydanie 2010r.
Oprawa broszurowa.
Strony 114.
Format 21,0x29,5cm.
Metoda i wyobraźnia to seria książek metodycznych z propozycjami lekcji kreatywności w nauczaniu wczesnoszkolnym. Wykorzystuje ona nauczycielskie i trenerskie doświadczenie w zakresie stymulowania i rozwijania kreatywności dzieci w wieku od 6 do 11 lat. Przedstawione w tych przewodnikach zasady prowadzenia lekcji twórczych w szkole uwzględniają najnowszą wiedzę z zakresu psychologii i pedagogiki kreatywności. Propozycje zabaw i ćwiczeń dla uczniów zostały usystematyzowane zgodnie z grupami funkcjonującymi w klasyfikacjach metod i technik twórczych według E. Nęcki i K.J. Szmidta. Umożliwia to systematyzację i poszerzenie nauczycielskiej wiedzy o sposobach rozwijania twórczości, nie tylko podczas lekcji kreatywności, ale także podczas typowych, określonych podstawą programową, lekcji w kształceniu zintegrowanym. W części 2 podręcznika autorki zaproponowały ćwiczenia i zadania wszechstronnie rozwijające ucznia oraz uczące go stosowania technik twórczego rozwiązywania problemów. Ta część tylko w niewielkim stopniu oparta jest na umiejętnościach rozwiniętych i nabytych przez uczniów w klasie 1.
Oprawa broszurowa.
Strony 114.
Format 21,0x29,5cm.
Metoda i wyobraźnia to seria książek metodycznych z propozycjami lekcji kreatywności w nauczaniu wczesnoszkolnym. Wykorzystuje ona nauczycielskie i trenerskie doświadczenie w zakresie stymulowania i rozwijania kreatywności dzieci w wieku od 6 do 11 lat. Przedstawione w tych przewodnikach zasady prowadzenia lekcji twórczych w szkole uwzględniają najnowszą wiedzę z zakresu psychologii i pedagogiki kreatywności. Propozycje zabaw i ćwiczeń dla uczniów zostały usystematyzowane zgodnie z grupami funkcjonującymi w klasyfikacjach metod i technik twórczych według E. Nęcki i K.J. Szmidta. Umożliwia to systematyzację i poszerzenie nauczycielskiej wiedzy o sposobach rozwijania twórczości, nie tylko podczas lekcji kreatywności, ale także podczas typowych, określonych podstawą programową, lekcji w kształceniu zintegrowanym. W części 2 podręcznika autorki zaproponowały ćwiczenia i zadania wszechstronnie rozwijające ucznia oraz uczące go stosowania technik twórczego rozwiązywania problemów. Ta część tylko w niewielkim stopniu oparta jest na umiejętnościach rozwiniętych i nabytych przez uczniów w klasie 1.
Wydawnictwo
DIFIN
Rok wydania
2010
Liczba stron
114
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.