...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPedagogikaMETODA DOBREGO STARTU. Od wierszyka do rysunku dla dzieci 3-4-letnich

METODA DOBREGO STARTU. Od wierszyka do rysunku dla dzieci 3-4-letnich

19,95 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788371342905
ISBN/ISSN: 978-83-7134-290-5
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.39 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2008
teczka
72 karty pracy


Od wierszyka do rysunku to program Metody Dobrego Startu oparty na materiale nieliterowym (24 abstrakcyjnych wzorów ułożonych według stopnia trudności). Przygotowany z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym (3- i 4-latkach) wszechstronnie wspomaga ich rozwój psychoruchowy, przygotowuje do nauki pisania. Ćwiczenia – zabawy przedstawione w tym programie można stosować w celu profilaktyki niepowodzeń szkolnych (przez korygowanie zaburzeń funkcji wzrokowo-przestrzennych, słuchowo-językowych, ruchowych oraz ich współdziałania), kształtowania lateralizacji oraz orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni. Publikacja składa się w dwóch teczek. W zestawie pomocy dydaktycznych znajdują się 24 wzory, 24 kolorowe ilustracje oraz broszura ze skazówkami metodycznymi. Natomiast w teczce dla dziecka są 72 karty pracy: po trzy do każdego wzoru. Karty pracy zostały przygotowane w sposób odpowiedni dla małych dzieci.
Wydawnictwo HARMONIA
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.