...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaMultimediaPozostałeMetoda Dobrego Startu. Od piosenki do literki. Część 2.

Metoda Dobrego Startu. Od piosenki do literki. Część 2.

2,58 zł
EAN: 5907502637596
ISBN/ISSN: 5907502637596
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (8 szt.)
Waga:0.06 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Płyta CD zawiera 30 piosenek w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej (służy poznaniu całej piosenki oraz pomaga w jej nauce) i instrumentalnej (ułatwia naukę melodii przygotowana z myślą o końcowej części zajęć, w której dzieci odpoczywają). Ze względu na różnice, jakie występują w budowie małych i wielkich liter, dla każdej litery i każdego dwuznaku napisano po dwie piosenki. Tematyka piosenek jest bliska dzieciom, ich poczuciu humoru (utwory te powstały specjalnie na potrzeby tej publikacji). Teksty ? autorstwa Małgorzaty Barańskiej ? zostały napisane w taki sposób, aby wielokrotnie występowała w nich głoska odpowiadająca opracowywanej literze/dwuznakowi. Stanowią one punkt wyjścia i materiał do ćwiczeń językowych. Melodie piosenek, napisane przez Andrzeja Filara, zostały skomponowane w taki sposób, aby ich metrum i rytm pozostawały w ścisłym związku z budową określonej litery/dwuznaku. Dzięki temu jest możliwe jednoczesne śpiewanie piosenki i kreślenie litery/dwuznaku. Do płyty można dodatkowo dokupić podręcznik dla nauczyciela oraz teczkę z ćwiczeniami dla dziecka.
Wydawnictwo HARMONIA

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.