...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

McCartney w rozmowach

52,40 zł
Producent: PAUL DU NOYER
EAN: 9788380740334
ISBN/ISSN: 978-83-8074-033-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (11 szt.)
Waga:0.67 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

O McCartneyu jego słowami – wyjątkowa biografia sir Paula!
W 1989 r. londyńskie biuro Paula McCartneya skontaktowało się z młodym dziennikarzem i zaprosiło go do przeprowadzenia wywiadu ze słynnym muzykiem. Obaj panowie spotykali się już przedtem i zawsze świetnie się rozumieli.
W kolejnych latach Paul Du Noyer spotykał się, rozmawiał i współpracował blisko z Paulem McCartneyem. Ich konwersacja obejmowała rozmaite tematy, między innymi życie i muzykę w okresie działalności McCartneya w The Beatles, a potem Wings, a także jego prywatne opinie na temat Johna Lennona i ukochanej żony Lindy. Du Noyer rozmawiał z McCartneyem w ciągu ostatnich lat wiele razy – z pewnością dużo częściej niż jakikolwiek inny dziennikarz.
McCartney w rozmowach, książka napisana z błogosławieństwem samego Paula, jest zwieńczeniem długiej znajomości dziennikarza z eksbeatlesem. Łączy najskrytsze wyznania McCartneya ze spostrzeżeniami Du Noyera, dzięki czemu autorowi udało się nakreślić wierny literacki portret, obejmujący całą muzyczną karierę jego rozmówcy. Oto sir Paul McCartney we własnej osobie.
Wydawnictwo BUKOWY LAS
Rok wydania 2016
Liczba stron 392

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.