...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Matematyka z wesołym Kangurem LO

36,44 zł
EAN: 9788360689417
ISBN/ISSN: 978-83-60689-41-7
Produkt niedostępny
Waga:0.57 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2007
format 17 x 24 cm
oprawa miękka
stron 254


Formuła ``Kangur`` stwarza możliwość przeżycia przygody z matematyką. Konkurs jest adresowany do wszystkich uczniów i bywa organizowany w pięciu grupach wiekowych: Maluch klasy III-IV szkoły podstawowej; Benjamin klasy V-VI szkoły podstawowej; Kadet klasy I, II, III gimnazjum; Junior klasy I-II szkoły średniej; Student klasy III-IV szkoły średniej. Zbiór ten składa się z dwóch części. W pierwszej zamieszczono zadania z dotychczasowych edycji (z lat 1992-2007) konkursu ``Kangur Europejski``. Konkurs w grupie Student w roku 1992 odbył się tylko na terenie Francji. Natomiast w roku 1994 w Polsce konkurs w grupie klas III i IV szkół średnich odbył się w dwóch terminach ze względu na kolizję konkursów i matury. W drugiej części zamieszczono rozwiązania zadań konkursowych. Każdy zestaw rozwiązań zadań poprzedzony jest tabelą zawierającą poprawny wariant odpowiedzi. Numer zadania umieszczony w zacieniowanej kratce tabeli wskazuje, że w książce podano rozwiązanie do tego zadania. Zadania konkursowe z lat 1992 i 1993 są dokładną wersją zadań francuskich.
Wydawnictwo AKSJOMAT TORUŃ
Liczba stron 254
Rok wydania 2007

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.