...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPozostałeMasoneria przeciw Kościołowi katolickiemu.

Masoneria przeciw Kościołowi katolickiemu.

31,40 zł
EAN: 9788362268702
ISBN/ISSN: 978-83-6226-870-2
Produkt niedostępny
Waga:0.26 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 190. Format 13,5x20,5cm. Standardową reakcją na próbę podjęcia rozmowy o lożach masońskich jest lekceważący uśmiech. Nasi rozmówcy nie chcą przyjąć do wiadomości, że masoni mieli i mają poważny wpływ na losy świata wystarczy zapoznać się z jawnymi spisami członków lóż. Masoneria wydaje się być tajemniczą organizacją towarzyską, głoszącą górnolotne hasła o potrzebie braterstwa i równości. Tymczasem tylko nieliczni znają jej skrywane i mroczne oblicze, przed którym ostrzegało wielu kolejnych papieży. Działanie masonerii jest zagrożeniem również dla polskiego Kościoła. Książka Jakuba Szymańskiego odsłania przed nami rzeczywiste intencje tej organizacji, której od początku swego istnienia zależy przede wszystkim na jednym zniszczeniu Kościoła katolickiego. Niezwykle istotny jest fakt, że praca oparta została na nie tłumaczonych dotąd na język polski pracach samych masonów, jak również trudno dostępnych masońskich materiałach szkoleniowych.
Wydawnictwo FRONDA
Liczba stron 190
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.