...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaHistoriaMarynarka Wojenna Cesarstwa Japonii w wojnie na Pacyfiku

Marynarka Wojenna Cesarstwa Japonii w wojnie na Pacyfiku

94,40 zł
Producent: MARK E. STILLE
EAN: 9788379763191
ISBN/ISSN: 978-83-7976-319-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (9 szt.)
Waga:1.24 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Od sensacyjnego zwycięstwa w Pearl Harbor aż po przełomową porażkę w bitwie o Midway, japońska marynarka wojenna nie miała sobie równych w licznych starciach na Pacyfiku i Oceanie Indyjskim. Nawet po druzgoczącej klęsce pod Midway nadal zadawała ciężkie straty marynarce Stanów Zjednoczonych, w tym w walkach o Guadalcanal. Łącząc nowe badania z materiałem archiwalnym, Mark E. Stille, ekspert w dziedzinie wojen morskich, dokonuje przeglądu i oceny okrętów, strategii oraz wielu czynników, które uczyniły Marynarkę Wojenną Cesarstwa Japonii dominującą siłą na Pacyfiku.
Autor analizuje mocne i słabe strony każdego typu okrętu, przedstawia zwięzłą historię wszystkich ważniejszych jednostek w służbie japońskich sił morskich oraz ich wykorzystanie w walce z nieprzyjacielem. Ta bogato ilustrowana zdjęciami i planszami barwnymi książka jest prawdziwym kompendium wiedzy na temat jednej z najbardziej dynamicznych marynarek wojennych w historii.
Wydawnictwo POZNAŃSKIE
Rok wydania 2015
Liczba stron 398

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.