...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Marketing. Podręcznik

17,85 zł
EAN: 9788389654649
ISBN/ISSN: 978-83-89654-64-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (4 szt.)
Waga:0.31 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Podręcznik omawia marketing oraz przedstawia jego elementy, m.in. badanie rynku, kształtowanie produktu, politykę cen, dystrybucję i promocję. Zawiera też treści dotyczące organizacji marketingu w przedsiębiorstwie, stosowanych strategii i planowania marketingowego. Zaletą książki jest częste odnoszenie wiedzy teoretycznej do praktycznych przykładów z życia gospodarczego, dzięki czemu nie jest ona zbiorem definicji, ale spojrzeniem na różne działania życia codziennego pod kątem marketingu. Korespondują z tym pytania do przemyślenia i dyskusji adresowane do ucznia, motywujące go do uważnego obserwowania otoczenia i wyciągania wniosków. Warto również zwrócić uwagę na opracowanie graficzne publikacji, na wykresy, rysunki, tabele oraz wzory
Wydawnictwo EMPI2
Rok wydania 2008
Liczba stron 191

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.