...jest pusty
W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia.
W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w szkołach, które realizują programy nauczania opracowane zarówno na podstawie „nowej” jak i „starej” podstawy programowej kształcenia w zawodach.
Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
Wydawnictwo
EKONOMIK
Rok wydania
2014
Liczba stron
156
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.