...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Mapa chaosu

47,15 zł
Producent: Felix Palma
EAN: 9788379991846
ISBN/ISSN: 978-83-7999-184-6
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (4 szt.)
Waga:0.80 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Po tragicznej śmierci ukochanej Montgomery Gilmore zrobi wszystko, by porozmawiać z nią ostatni raz. W wiktoriańskim Londynie, w czasach rozkwitu spirytualizmu jedynym rozwiązaniem wydaje się sesja z udziałem słynnego. Seans niespodziewanie prowadzi do uwolnienia straszliwych, nienazwanych mocy. Jedyny ratunek znajduje się w tajemniczej księdze zatytułowanej Mapa chaosu. Jeśli nie uda się jej odnaleźć, Gilmore nie spotka się ze swą ukochaną, gdyż nawet zaświaty przestaną istnieć. W poszukiwaniach biorą udział Artur Conan Doyle, ojciec Sherlocka Holmesa, Lewis Carroll, autor Alicji w Krainie Czarów, i oczywiście H.G. Wells, którego tropem podąża Niewidzialny Człowiek, siejący zniszczenie. Tylko oni mogą uratować świat, tylko oni mogą doprowadzić do ponownego spotkania ukochanych rozdzielonych przez śmierć, spotkania, do którego droga wiedzie przez lustra… Wielka przygoda, wielka miłość, dynamiczna akcja, prawdziwe duchy i fałszywe media. Wybuchowy koktajl, który zafascynuje czytelników na całym świecie. Lub – jakby to ujął tajemniczy narrator powieści – we wszystkich możliwych światach.
Wydawnictwo SONIA DRAGA
Rok wydania 2015
Liczba stron 536

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.