...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Maesjanie i Wenusjanki na randce

39,80 zł
Producent: John Gray
EAN: 9788375104448
ISBN/ISSN: 978-83-7510-444-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.57 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Porady dla osób, które pragną trwałego i intymnego związku
Przewodnik po pięciu fazach chodzenia na randki w celu stworzenia trwałego, opartego na miłości związku
W miłości niczego nie warto przyspieszać. Trzeba dać sobie czas, by dojrzeć do pełni intymności w związku, który dzięki cierpliwości i ostrożnemu postępowaniu może się stać miłosną przygodą na całe życie. Grunt to znaleźć właściwą osobę. Jak ją rozpoznać, jak ją przy sobie zatrzymać, jak rozwijać i pogłębiać rodzące się uczucie?
John Gray proponuje w tej książce program pięciu faz chodzenia na randki, dzięki któremu żadnej Wenusjance ani żadnemu Marsjaninowi nie umknie nic, co przesądza o możliwości stworzenia trwałego i szczęśliwego związku.
John Gray jest ekspertem w dziedzinie związków międzyludzkich, autorem książki Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus (REBIS 2009), jednego z największych bestsellerów w ubiegłym dziesięcioleciu - dotychczas sprzedano ponad 40 mln egzemplarzy w 45 językach. REBIS opublikował także jego poradniki Dlaczego Mars zderza się z Wenus oraz Marsjanie i Wenusjanki w sypialni.
Wydawnictwo REBIS
Wydawnictwo REBIS
Rok wydania 2012
Rok wydania 2012
Liczba stron 364
Liczba stron 364

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.