...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiMachiavelli dla mam. Jak skutecznie rządzić domowym księstwem

Machiavelli dla mam. Jak skutecznie rządzić domowym księstwem

36,65 zł
Producent: Suzanne Evans
EAN: 9788363431662
Produkt niedostępny
Waga:0.23 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Machiavelli dla mam to relacja ze spontanicznego, wariackiego eksperymentu: autorka przez rok próbuje odzyskać panowanie nad niesfornymi nieletnimi domownikami, posiłkując się makiawelicznymi radami wyjętymi z Księcia. Matka czwórki dzieci szybko odkrywa, że odrobina przymusu, umiejętna manipulacja i spryt są nieodzowne w rządzeniu każdym księstwem – również tym domowym. Przecież każdy rodzic marzy o dzieciach, które: wykonują polecenia, i to bez ciągłego poganiania; nie kłócą się ze sobą jak dzikusy, a uczą się pokojowo współegzystować; ochoczo i bez przypominania siadają do odrabiania zadań; śpią snem sprawiedliwego przez całą noc, co daje rodzicom szansę na uspokojenie skołatanych nerwów i odzyskanie libido. W swoim poradniku Evans proponuje współczesnym, często zagubionym rodzicom nieszablonową strategię przetrwania. To opowieść o przygodzie z „wychowaniem przez użycie władzy” i zachęta dla tych, którzy chcą samodzielnie wypróbować słynne metody manipulacji pochodzące z renesansowego traktatu Niccol? Machiavellego.
Wydawnictwo BUKOWY LAS
Rok wydania 2014
Liczba stron 216

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.