...jest pusty
Wydanie 2010r.
Oprawa broszurowa.
Strony 446.
Format 15,0x21,0cm.
Marzenia o luksusie można zrealizować, ale za jaką cenę? Pewnego dnia ten raj będzie nasz! Pewnego dnia ta bajeczna wyspa będzie należała do nas - przyrzekło sobie trzech przyjaciół. Ale tylko jeden z nich osiągnął ten cel. Bo Logan Barnes zawsze zdobywa to, czego chce. Wszystko mu się udaje. Ma pieniądze, ożenił się z piękną dziewczyną i kupił wyspę, którą zmienił w przybytek luksusu, perłę w koronie swojego hotelowego imperium. Lecz luksus może być zdradliwy i bardzo niebezpieczny. Logan spełnił swoje marzenia - ale za jaką cenę? I jaką cenę przyjdzie mu za to zapłacić... Intrygi pięknych i bogatych, finansowe imperia, niepohamowane ambicje i grzeszne romanse - to wszystko wypełnia wydany w 2009 roku Luksus - debiut literacki młodej amerykańskiej pisarki. Jessica Ruston twierdzi, że chciała napisać powieść w stylu Dynastii - dla nowego pokolenia czytelniczek. Bo przecież każda z nas potrzebuje odrobiny luksusu...
Marzenia o luksusie można zrealizować, ale za jaką cenę? Pewnego dnia ten raj będzie nasz! Pewnego dnia ta bajeczna wyspa będzie należała do nas - przyrzekło sobie trzech przyjaciół. Ale tylko jeden z nich osiągnął ten cel. Bo Logan Barnes zawsze zdobywa to, czego chce. Wszystko mu się udaje. Ma pieniądze, ożenił się z piękną dziewczyną i kupił wyspę, którą zmienił w przybytek luksusu, perłę w koronie swojego hotelowego imperium. Lecz luksus może być zdradliwy i bardzo niebezpieczny. Logan spełnił swoje marzenia - ale za jaką cenę? I jaką cenę przyjdzie mu za to zapłacić... Intrygi pięknych i bogatych, finansowe imperia, niepohamowane ambicje i grzeszne romanse - to wszystko wypełnia wydany w 2009 roku Luksus - debiut literacki młodej amerykańskiej pisarki. Jessica Ruston twierdzi, że chciała napisać powieść w stylu Dynastii - dla nowego pokolenia czytelniczek. Bo przecież każda z nas potrzebuje odrobiny luksusu...
Wydawnictwo
AMBER
Rok wydania
2010
Liczba stron
446
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.