...jest pusty
Francja, lata 30. XIX wieku: nastoletni Louis z kilkoma frankami w kieszeni wyrusza do Paryża. Po latach ciężkiej pracy rzemieślnika, przy wsparciu żony otwiera w stolicy Francji własny sklep-warsztat. Rozkwit kolei, kolonialna ekspansja oraz rozwijająca się turystyka sprawiają, że wzrasta zapotrzebowanie na torby i kufry. Vuittonowie okazują się wizjonerami: podejmują wyzwania płynące z rynku i wkrótce stają się potentatami. Kufry na ubrania, na obuwie, na kapelusze, na parasolki, a nawet walizkowe łóżka wzbudzają zachwyt zamożnych klientów.
Zaczynał jako pakowacz, a potem w salonach cesarzowej Eugenii i luksusowych sklepach w Paryżu, Vichy, Nicei czy w Londynie Louis Vuitton budował własną legendę, której kolejne rozdziały dopisali jego spadkobiercy. Wielkie sukcesy, ale też kryzysy i porażki odnajdziemy w historii firmy, której logo do dziś jest synonimem luksusu, funkcjonalności i innowacji.
Zaczynał jako pakowacz, a potem w salonach cesarzowej Eugenii i luksusowych sklepach w Paryżu, Vichy, Nicei czy w Londynie Louis Vuitton budował własną legendę, której kolejne rozdziały dopisali jego spadkobiercy. Wielkie sukcesy, ale też kryzysy i porażki odnajdziemy w historii firmy, której logo do dziś jest synonimem luksusu, funkcjonalności i innowacji.
Wydawnictwo
WYDAWNICTWO DOLNOŚLĄSKIE
Rok wydania
2015
Liczba stron
256
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.