...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Łosoś norwesko-chiński

29,30 zł
Producent: Michał Krupa
EAN: 9788379001743
ISBN/ISSN: 978-83-7900-174-3
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (9 szt.)
Waga:0.17 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

„Łosoś norwesko-chiński” jest historią, w której – jakże przewrotnie – to Agata coś uprowadza. W związku z czym, ma nie lada zestaw na ogonie i równie wyjątkowy egzemplarz u boku. Ale tak to już pewnie jest, kiedy kradnie się ważne i tajne dokumenty oraz dezerteruje ze służby, zabierając ze sobą w tany dość irytującego faceta, poświęcającego blisko dziewięćdziesiąt procent swojej uwagi potrzebom własnego przyrodzenia. W sumie, to Maciej jest właśnie bardziej damą w opałach niż Agata. To ona go na przemian porzuca na łaskę i niełaskę wywiadów: niemieckiego, norweskiego i polskiego, a potem – w przypływie dobrej woli i specyficznej sympatii – wyciąga z tarapatów po raz kolejny. Książka ta stanowi opowieść spektakularnej ucieczki Agaty, ale widzianej z jednej strony oczyma Macieja, ucieczki zresztą silnie odczuwanej na jego własnym ciele na wiele sposobów. Z drugiej natomiast, to losy wyjątkowego pościgu prowadzonego przez polski wywiad, składający się z naprawdę nietuzinkowych postaci, zasługujących na czytelniczą uwagę co najmniej tak samo, jak główna para uciekinierów.
Wydawnictwo PSYCHOSKOK
Liczba stron 162
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.