...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Lepsze niż ściąga! Język polski LO cz. 2

12,50 zł
EAN: 9788373502864
ISBN/ISSN: 978-83-7350-286-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (18 szt.)
Waga:0.17 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Seria 4 książek zawierających opracowania 156 lektur i wierszy z zakresu szkoły ponadgimnazjalnej, zgodnych z aktualną podstawą programową i obowiązującymi standardami wymagań maturalnych. Każde opracowanie zawiera streszczenie utworu i zwięźle przedstawioną problematykę lub klarowną analizę i interpretację wiersza. Omówione są wszystkie kluczowe pojęcia, motywy i nawiązania do innych utworów, a także budowa utworów oraz użyte środki literackie. Atutem książki są diagramy, pozwalające łatwo zapamiętać najważniejsze fakty o postaciach i wydarzeniach, w których uczestniczą. Dodatkowo każda z książek zawiera 8 zakładek edukacyjnych, zawierających najważniejsze pojęcia potrzebne podczas analizowania utworów literackich. Książka idealnie nadaje się do szukania pomysłów na wypracowanie, do powtórek przed sprawdzianem i do nauki przed maturą. „Lepsze niż ściąga!” to seria solidnych opracowań, zawierających starannie dobrany materiał, napisana przez fachowców, zredagowana z uwzględnieniem potrzeb uczniów. Lepsze niż ściąga — bo wiedza w głowie jest bardziej przydatna niż wiedza na ściągawce!"
Wydawnictwo ADAMANTAN
Rok wydania 2015
Liczba stron 173

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.