...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Legendarna posiadłość

36,65 zł
Producent: Heather Graham
EAN: 9788377789483
ISBN/ISSN: 978-83-7778-948-3
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (50 szt.)
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Liczący ponad 200 lat Tarleton-Dandridge House to żelazny punkt programu wycieczek zwiedzających zabytki Filadelfii. Chodzą słuchy, że po tej posiadłości, pamiętającej czasy walki o niepodległość Stanów Zjednoczonych, wciąż krąży duch Lucy Tarleton, patriotki zasztyletowanej przez wrogiego generała, Briana Bradleya, zwanego Bestią. Allison Leigh, zamiłowana historyczka i badaczka, oprowadza turystów po domu. Pewnego wieczoru po odprawieniu ostatniej grupy dokonuje makabrycznego odkrycia. W gabinecie, w którym wisi portret Bestii, znajduje trupa kolegi, pełniącego za życia rolę przewodnika. Na miejsce zbrodni przyjeżdża Tyler Montague, należący do specjalnej grupy agentów FBI, znanej jako Ekipa Łowców. Podobnie jak jej inni członkowie, jest obdarzony szczególną intuicją i umiejętnością nawiązywania kontaktu ze zmarłymi. Zwraca się z prośbą o wsparcie śledztwa do Allison, której wiedza o dziejach legendarnej posiadłości i jej mieszkańcach może okazać się przydatna. Nieoczekiwanie nawiązuje się między nimi bliska więź.
Wydawnictwo BURDA
Wydawnictwo BURDA
Rok wydania 2015
Rok wydania 2015
Liczba stron 336
Liczba stron 336

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.