...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaJęzyki obcePozostałeŁacina dla średniozaawansowanych, dla uczniów, studentów i samouków.
Wydanie 2012r
Oprawa broszurowa.
Strony 270.
Format 16,5x23,5cm.
Łacina dla średnio zaawansowanych:
- ciekawostki kulturowe i językowe
- tabele gramatyczne
- przejrzysty układ podręcznika
- słowniczek łacińsko-polski
- informacje o łacińskich autorach
Łacina dla średnio zaawansowanych przeznaczona jest dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, studentów oraz wszystkich, którzy pragną samodzielnie uczyć się łaciny na poziomie ponadpodstawowym. Kurs uczy słów, zwrotów i konstrukcji gramatycznych niezbędnych do czytania i rozumienia tekstów języku łacińskim. Zamieszczone w książce testy ilustrują bogactwo łaciny i kultury antycznej oraz odkrywają jej wpływy na czasy nowożytne.
Część gramatyczna w przejrzysty sposób objaśnia najważniejsze zagadnienia fleksji i składni. Obszernie tłumaczy reguły użycia i tworzenia form coniunctivus oraz okresów warunkowych, wyjaśnia stosowanie zasady consecutio temporum, a także powtarza zagadnienia z zakresu konstrukcji ACI, CPP i CPA, stopniowanie przymiotników, tworzenia liczebników, funkcje wybranych przypadków i inne.
Podręcznik (272 str.) uczy łacińskiego słownictwa, najważniejszych sentencji i konstrukcji gramatycznych. W każdej z siedmiu rozbudowanych lekcji znajdują się teksty, ciekawostki oraz ćwiczenia leksykalne i gramatyczne, m.in. uzupełnianie luk w zdaniach, łączenie w pary oraz tłumaczenia. Liczne przykłady oraz czytanki pozwalają na lepsze zrozumienie i ugruntowanie opisanych zasad gramatycznych. W książce znajduje się również wybór fragmentów klasycznych dzień w języku łacińskim (m.in. Cycerona, Cezara, Petroniusza, św. Augustyna, czy św. Izydora). Na końcu książki zamieszczono pełne tłumaczenia tekstów, odpowiedzi do ćwiczeń, słowniczek łacińsko-polski.
Wydawnictwo
EDGARD
Rok wydania
2012
Liczba stron
270
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.