...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Kwiaty. Kurs malowania akwarelami.

36,65 zł
Producent: Billy Showell
EAN: 9788372439659
ISBN/ISSN: 978-83-7243-965-9
Produkt niedostępny
Waga:0.41 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 96. Format 20,5x29cm. Każdy, to zobaczy akwarele Billy Showel, będzie nimi oczarowany. Wielce prawdopodobne jest, że zechce także spróbować swoich sił w malarstwie. Dzięki tej książce pierwsze kroki stawiane na ścieżce artystycznej staną się łatwe i przyjemne. Jak przekonuje autorka, wystarczy kartka papieru, trzy rodzaje pędzli i farby w trzech podstawowych barwach. Reszta to już tylko odpowiednie, proste techniki, które zostały szczegółowo opisane i krok po kroku zilustrowane, a także wprawna ręka i odrobina cierpliwości. Billy Showel przedstawiła obrazy kilkudziesięciu urzekających kształtem i kolorem kwiatów. Znalazły się wśród nich: herbaciane róże, zawilce, tulipany, narcyzy, a także mniej znane, ale równie piękne kamelie, kosaćce, jaśminy, skrzydłokwiaty. Autorka wyjaśniła krok po kroku, jak przygotować mieszanki farb, zadbać o kompozycję, nakładać kolejne warstwy farby i zaznaczyć światłocienie. Z książki dowiesz się, jak nadać roślinie odpowiednią fakturę, w jaki sposób namalować delikatne nerwy liścia i cienkie pręciki kwiatu.
Wydawnictwo RM
Rok wydania 2012
Liczba stron 96

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.