...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaSocjologiaKwestie społeczne w polskich serialach obyczajowych - prezentacje i odbiór. Analiza socjologiczna

Kwestie społeczne w polskich serialach obyczajowych - prezentacje i odbiór. Analiza socjologiczna

46,31 zł
Producent: Beata Łaciak
EAN: 9788362015580
ISBN/ISSN: 978-83-62015-58-0
Produkt niedostępny
Waga:0.67 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Jak zauważyła autorka książki we wstępie, ?We wszystkich stacjach telewizyjnych emitowane są polskie seriale. Od kilkunastu lat ich liczba znacznie wzrosła, wiele z nich stało się dla swoich sympatyków nieodłącznym elementem codzienności, a niektóre gromadziły lub gromadzą przed telewizorem od kilku do nawet kilkunastu milionów widzów. Wszystkie te względy wydają się wystarczające do tego, by socjolog zainteresował się tym, co seriale zawierają i jak są odbierane przez widzów, nie zapominając o społecznym kontekście, w którym te przekazy są tworzone i odbierane?. Praca właśnie jest niezmiernie aktualnym studium socjologicznym o polskich serialach obyczajowych, i co warto podkreślić, to nie tylko analiza teoretyczna historii polskich seriali, ich twórców i roli stacji telewizyjnych oraz polskich scenarzystów, ale bardzo wciągające zestawienie opinii widzów wypisywanych na forach dyskusyjnych i powstałych w wyniki badań autorki wśród studentów.
Wydawnictwo WYDAWNICTWO AKADEMICKIE ŻAK
Rok wydania 2013
Liczba stron 412

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.