...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Kuszenie. Tom 2 trylogii Quantum

39,69 zł
Producent: M.S. FORCE
EAN: 9788324155026
ISBN/ISSN: 978-83-241-5502-6
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (11 szt.)
Waga:0.24 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Autorka bestsellerów sprzedanych w ponad 4 000 000 egzemplarzy
Tom 2 trylogii Quantum
On lubi dominować w seksie. Ona zrezygnowała z seksu. Nie ma szans, żeby im się udało… A może jednak?
Młoda nauczycielka. I gwiazdor filmowy. Łączy ich namiętna miłość. Dzielą zatajone tajemnice…
Zbudowane z takim trudem nowe życie Natalie zawaliło się jak domek z kart. Straciła ukochaną pracę, a świat poznał jej przeszłość, od której – jak myślała – odcięła się na zawsze.
Ale jest przy niej Flynn, opiekuńczy, czuły, wspierający. Tylko z nim czuje się bezpieczna. Tylko jemu wyznaje, dlaczego zerwała z rodziną i przyjechała do Nowego Jorku…
Flynn za wszelką cenę chce być mężczyzną, jakiego Natalie potrzebuje. Lecz czy zdoła się oprzeć swoim mrocznym pragnieniom? Czy zdoła zatrzymać Natalie, gdy na jaw wyjdzie jego sekret i padnie podejrzenie o morderstwo…
Od Nowego Jorku do Los Angeles, od Hollywood do Las Vegas, ognisty romans Flynna i Natalie ma w sobie to, co najlepsze: romantyczność, namiętność, gorący seks, nieustępliwych paparazzi i zbrodnię, która może zniszczyć wszystko…
Wydawnictwo AMBER
Wydawnictwo AMBER
Rok wydania 2015
Rok wydania 2015
Liczba stron 296
Liczba stron 296

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.